• De Podcastlijst
  • Posts
  • 🎙🎧De Podcastlijst #112 - Top 2000 a gogo

🎙🎧De Podcastlijst #112 - Top 2000 a gogo

Goedemiddag,

Als eerste mijn excuses voor het ontbreken van een editie vorige week. Ik kwam er woensdagavond laat achter dat het woensdag was en ik helemaal was vergeten De Podcastlijst te versturen. Ik maak het deze week goed met de perfecte tip zo vlak voor Kerst. Barbara Eva stuurde hem in.

Top 2000 a gogo

Soort podcast: Nederlandstalige muziekdocu's

Frequentie: Wekelijks in de weken voor Kerst

Lengte van een aflevering: Ongeveer half uur

Officiële omschrijving: "In de Top 2000 a gogo podcast vertelt Leo Blokhuis verhalen die schuil gaan achter de muziek in de Lijst der Lijsten. Leo gaat op zoek verrassende verbanden, heerlijke details en je hoort veel muziekfragmenten."

Waarom je volgens Barbara Eva zou moeten luisteren: "Als je van muziek houdt en in december ook uitkijkt naar de Top 2000 op de radio, dan is dit een mooie aanvulling. Met leuke feiten en weetjes over diverse artiesten."

Bij welke aflevering kun je het beste beginnen: Barbara Eva tipt de allereerste aflevering die vorig jaar uitkwam. "Deze aflevering gaat over het ontstaan van de Top 2000. De rest van de afleveringen gaan over verschillende artiesten uit de lijst der lijsten", schrijft ze.

Luisteren en abonneren: Apple, Google, Spotify, website

Fijne Kerst!

Voor nu rest me je sterkte te wensen met lockdown (houd vol!) en desondanks heel mooie Kerstdagen. Volgende week woensdag ben ik er weer met de laatste tip voor dit jaar.

Veel luisterplezier,

Elger