• De Podcastlijst
  • Posts
  • 🎙🎧De Podcastlijst #129 - Twee Sterren, De Podcast

🎙🎧De Podcastlijst #129 - Twee Sterren, De Podcast

Goedemiddag,

Na een weekje vakantie heb ik weer een nieuwe podcasttip voor je. Hij is afkomstig van Raymond.

Ik ben nog op zoek naar podcast voor de volgende editie. Stuur hem daarom nu in via het welbekende formulier.

Twee Sterren, De Podcast

Soort podcast: Nederlandstalige gesprekspodcast

Frequentie: wekelijks

Lengte van een aflevering: een half uur

Officiële omschrijving: "Twee gevallen sterren geven sterren aan alles! Gevallen radiosterren Erik van Roekel en Gido Kuin recenseren alles wat los en vast zit aan de hand van persoonlijke verhalen. Uiteindelijk krijgt elk onderwerp een aantal sterren, tussen de 1 en de 5. En jij mag bedenken wat we recenseren!"

Waarom je volgens Raymond zou moeten luisteren: "Ik ben deze podcast gaan luisteren na het luisteren van de podcast Op de Vlucht over het tv-programma Hunted, die van dezelfde makers is. De interactie en vooral niet te serieuze toon spreek mij heel erg aan. Grapjes tussendoor en het wel eens afdwalen van het onderwerp vind ik geweldig. "

Bij welke aflevering kun je het beste beginnen: Er is geen aflevering die eruit springt. "Het maakt niet zo uit welke. Elke aflevering worden er andere onderwerpen behandeld", aldus Raymond.

Luisteren en abonneren: Apple, Google, Spotify, Podimo, website

Veel luisterplezier,

Elger