• De Podcastlijst
  • Posts
  • 🎙🎧 De Podcastlijst #69 - Kan je even langskomen?

🎙🎧 De Podcastlijst #69 - Kan je even langskomen?

Goedemiddag,

Met het winterweer van deze week probeer ik elke dag een extra lange wandeling te maken. Ondertussen luister ik eigenlijk altijd naar een podcast. Nieuwe tips zijn dan ook welkom en Suus stuurde, alweer een tijdje geleden, deze podcast in.

Kan je even langskomen?

Soort podcast: Nederlandstalige documentaire

Frequentie: Alle 14 aflevering staan al online

Lengte van een aflevering: Een kwartier

Officiële omschrijving: "'Ze belde of ik even langs wilde komen, dat was gek want normaal bellen we nooit. Dus ik ging er naartoe en toen vertelde ze me, ze is zwanger en wil het gaan houden...' Dit is het verhaal van Lucas, hij is 29 jaar, woont in Amsterdam Noord met zijn 2 kippen. Hij wordt onverwacht vader… maar de moeder kent hij eigenlijk niet zo goed."

Waarom je volgens Suus zou moeten luisteren: "Zo'n persoonlijk verhaal is altijd lekker toch? Ergens denk je als man waarschijnlijk zoiets als 'yikes, 't zal je maar gebeuren' en als vrouw denk je dat eigenlijk ook wel. Dat maakt toch dat je wil weten hoe 't nou zit met die twee en hoe het verder gaat."

Bij welke aflevering kun je het beste beginnen: De eerste, want het is één verhaal dat in delen wordt verteld.

Luisteren en abonneren: Apple, Google, Spotify, website

De Podcastlijst van volgende week is nog leeg

Misschien staat jouw tip er wel in, als je hem instuurt via dit formulier.

Veel luisterplezier,

Elger